Over UCK-sessie: Marketingpsychologie op de beursvloer

UCK-sessie: Marketingpsychologie op de beursvloer

Mensen die events inzetten en degenen die de ideeën en middelen leveren om events te realiseren, ontmoeten elkaar volgende week in Utrecht tijdens Evenement 2006 in de Jaarbeurs. Voor UCK-leden is er op woensdag 22 maart een aparte sessie over ‘Marketingpsychologie op de beursvloer’.

Bedrijven en organisaties stoppen veel geld en energie in hun presentatie tijdens een beurs of event. Events georganiseerd als communicatiemiddel, als onderdeel van een veranderingsproces, om relaties met klanten uit te bouwen of betrokkenheid en inspanningen van personeel te belonen.

De UCK heeft deskundige Rob Chömpff bereid gevonden om tijdens Evenement 2006 speciaal voor UCK-leden een inleiding te verzorgen over hoe je als bedrijf optimaal gebruik kunt maken van een event. De titel van zijn presentatie luidt: ‘Psychologische modellen voor hoge beursscores; bewustwording van relatie tussen klantwaarde-concepten en marketingdoelen’.

Ex-cabaratier Rob Chömpff heeft meer dan 20 jaar ervaring op dit gebied. Bij Euroforum, de Jaarbeurs en VNU Exhibitions werkte hij als congresmanager en business unit manager voor Industrie & ICT. Hij was verantwoordelijk voor vele congressen en dertig grote beurzen. Tegenwoordig is Chömpff zelfstandig adviseur en werkt hij voor diverse klanten.

De UCK-sessie ‘Marketingpsychologie op de beursvloer’ vindt plaats op woensdag 22 maart van 17.00 tot 18.00 uur in de ‘Content Suite’ bij de ingang van Hal 2 van de Jaarbeurs. Toegang is gratis, mits vooraf aangemeld.

Deelnemers krijgen ook gratis toegang tot Evenement 2006 en kunnen de beurs op deze dag al voor of na de UCK-sessie bezoeken (geopend tot 19.00u). (zie ook:  www.evenement2006.nl)

Ben jij als organisator of adviseur betrokken bij de organisatie van events? Kom dan naar de UCK-sessie en Evenement 2006! Aanmelden: www.communicatiekring.nl

NB. De organisatie van Evenement 2006 biedt ons de gelegenheid dit gratis te organiseren en biedt onze deelnemers op woensdag 22 maart ook gratis toegang tot de beursvloer. In ruil daarvoor vragen zij enkele gegevens van de deelnemers (naam, organisatie, functie en branche e.d.).

Je krijgt hiervoor van ons snel een klein formulier toegemaild met het verzoek dit in te vullen en aan ons te retourneren. Je toegangsbadge wordt dan voor je klaargelegd.

 

Sluiten