Over Reputatiemanagement in de bouwwereld

Reputatiemanagement in de bouwwereld

Elke organisatie heeft baat bij een sterke reputatie. Maar hoe bereik je dit? Wat zijn de ’10 gouden regels’ als je zorgvuldig wilt werken aan het opbouwen van een sterk merk? Dit verhaal in theorie én praktijk hoor je tijdens de UCK-bijeenkomst van donderdag 26 maart. Sprekers zijn Peter van Steensel (Positioneringsgroep) en Youssef Eddini (Strukton). Meld je aan vóór 25 maart!

Peter van Steensel, partner van BR-ND Positioneringsgroep, zorgt voor een goede theoretische basis. Hij schijnt zijn licht over tien wegen die leiden tot een sterke reputatie. Ook legt hij uit waarom het belangrijk is aan een sterk merk te werken. Vervolgens vertelt Youssef Eddini, Hoofd Corporate Communications bij Strukton Groep nv, hoe hij deze theorie in de praktijk heeft gebracht. Sinds zijn aanstelling in 2006 heeft hij de communicatie bij Strukton flink gereorganiseerd en het bedrijf weten te herpositioneren van een bouwbedrijf naar een ‘fullserviceprovider’. Hij vertelt over wat goed ging, wat minder en wat hij wellicht nooit meer op deze manier zal uitvoeren.

Programma
18.00 uur Inloop met broodjes
18.45 uur Aanvang programma
20.15 – 21.00 uur Afsluitende netwerkborrel

Locatie
Strukton, Westkanaaldijk 2, 3542 DA Utrecht.
Kom je met de auto? Dan is er voldoende gratis parkeergelegenheid. Als je met het openbaar vervoer komt, ga dan naar station Maarssen. Tussen station Maarssen en Strukton rijden tussen 17.30 en 18.45 uur en tussen 20.15 en 21.00 uur pendelbusjes.

Aanmelden
Meld je aan via onderstaande button. Introducés zijn welkom, mits vooraf aangemeld.

Met vriendelijke groet,
Moniek van der Sanden
Namens de Programmacommissie UCK

Deel deze bijeenkomst

Sluiten