Hoe haal ik meer business uit mijn website?

01-09-2005

Bent u tevreden over uw website? Spreekt hij potentiële klanten aan? Is de site goed vindbaar, de vormgeving aantrekkelijk en de inhoud makkelijk leesbaar? En hoeveel extra omzet behaalt u dankzij uw site? Haalt u eruit wat erin zit?

Bezorgen zulke vragen u enige twijfel, schrijf u dan in voor de kostenloze kennisbijeenkomst op dinsdagavond 27 september 2005, van 18.00 tot 22.00 uur in MediaPlaza te Utrecht.

Tijdens de bijeenkomst bespreken vier specialisten met u vier cruciale succesfactoren voor internetmarketing en –communicatie:

  1. Gebruik uw website als marketing- en verkoopkanaal
    Klaas Fleischmann, business innovator en directeur van SOIC (www.soic.nl), vertelt hoe u uw site meer verkoopgericht kunt maken.
  2. Zorg dat uw potentiële klanten u goed weten te vinden
    Steven Hulst, internetadviseur en directeur van ASPerience (www.asperience.nl/www.uwsucces.nl) over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van zoekmachinemarketing.
  3. Ontwerp een gebruiksvriendelijke en menselijke site
    Marrije Schaake, informatie-architect en zakelijk leider van Eend (www.eend.nl), over het opzetten van een uitgekiende sitestructuur die werkt.
  4. Schrijf webtekst die verkoopt
    Door Robbert Jan Sabel, communicatie-adviseur en directeur van Sabel Communicatie (www.sabelcommunicatie.nl), over overtuigende webteksten.

Wat levert deze avond op?
U krijgt kennis, inzicht, inspiratie en praktische tips. Na de avond kunt u zelf aan de slag, met uw eigen actieplan.

Schrijf u nu in, vol is vol
Voor deze eenmalige bijeenkomst is slechts een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Schrijf u daarom zo snel mogelijk in via www.digikring.nl.

Meer weten over de sprekers en de inhoud van de avond? Kijk op www.maximizers.nl.

« Terug

Lees overig nieuws

Sluiten