Denk en doe mee met Nazomeren 2012

woensdag 09 mei 2012

Op vrijdagmiddag 14 september organiseert de Utrechtse Communicatiekring het jaarlijkse evenement Nazomeren 2012. Dit jaar staat co-creëren centraal en wij nodigen jou uit om samen met ons het programma vorm te geven!

Het thema van het Nazomeren is het binden, boeien, laten bewegen en meedoen van consumenten of the crowd in een tijd waarin individualisme hoogtij viert. De macht ligt bij de klant; hoe ga jij hiermee om in jouw werk als (marketing)communicatieprofessional? Heb jij hier al ervaring mee, of ken jij een (vooraanstaand) deskundige met een inspirerend verhaal? Stuur dan je inzending voor 23 mei in en wie weet krijg jij een podium om jouw ervaring of inspiratie met ons te delen!

UCK gaat voor het Nazomeren ook inhoudelijk de samenwerking aan met Seats2Meet. Niet alleen UCK-leden, maar ook de community van Seats2Meet wordt uitgenodigd een bijdrage te leveren aan het programma. Het Nazomeren belooft op deze manier een co-creatie in optima forma te worden!

Wie & wat zoeken wij?
Wij zoeken enthousiaste UCK-leden die een inleiding of interactieve workshop gericht op het thema kunnen verzorgen. Of iemand voordragen die dat zou kunnen doen. Voor het plenaire gedeelte zoeken wij een boeiende key note speaker die vanuit sociologisch oogpunt ingaat op de maatschappelijke veranderingen die van invloed zijn op ons vak. Denk bijvoorbeeld aan de individualisering en de komst van generatie Z.

Voor de workshoprondes zoeken wij enthousiaste workshopleiders die een interactieve workshop willen geven. Een workshop gericht op het mobiliseren van de crowd. Wij denken aan succesvolle praktijkcases als vertrekpunt.

Wil je een bijdrage leveren?
Om te beoordelen welke inzendingen wij in het programma kunnen opnemen, vragen wij je een e-mail te sturen met:

  • de beschrijving van het onderwerp;
  • bijdrage aan het thema;
  • het doel en de inhoud de workshop of inleiding;
  • met de naam/namen van de workshopleider of inleider en
  • zijn/haar/hun ervaring en expertise.

De deadline is woensdag 23 mei.

Wat bieden wij?

  • Je krijgt een podium aangeboden voor een groep van (marketing)communicatieprofessionals
  • Je krijgt tijd en gelegenheid om te netwerken tijdens de borrel en het diner
  • Gratis deelname aan Nazomeren 2012
  • Eeuwige roem
  • Een attentie

Wil je reageren?
Stuur je inzending uiterlijk 23 mei per e-mail naar de Utrechtse Communicatiekring. Begin juni krijg je terugkoppeling op de inzending.

Meer informatie?
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Simone van de Velde, Franca Olthof, Martin van ’t Klooster of Lieke Montagne.

We kijken uit naar inspirerende inzendingen!

« Terug

Sluiten