Fotoverslag vernieuwende crossmedia bij NPO

05-12-2014

Ons medialandschap verandert in rap tempo. Ook de publieke omroep wordt gedwongen te innoveren. En dat doen ze volop. De NPO (Nederlandse Publieke Omroep) introduceert doorlopend invaties. Ook binnen het lopende tv-seizoen 2014-2015 starten nieuwe crossmedia projecten. Op dinsdagavond 2 december 2014 namen wij een kijkje in de nieuwe NPO-keuken en maakten we kennis met nieuwe methoden om doelgroepen te bereiken, hen te boeien en blijvend te binden.

Egon Verharen (manager Research & Development NPO) trapte de UCK-avond in het Hilversumse Gooiland af. Daarna presenteerden de specialisten Lara Ankersmit (NOS nieuws), Jacob de Vries (Avrotros) en Kris Sloot (3FM) hun crossmediale innovaties.

Geniet hier na van een mooi foto-impressie, gemaakt door UCK-lid Inge Pont.

« Terug

Lees overig nieuws

Sluiten